Nowy patch do RDR2 na PC poprawił metabolizm Artura

Wczoraj pecetowe Red Dead Redemption 2 otrzymało łatkę ważącą 2,9 GB, która ma pomóc w naprawieniu błędów, z którymi gracze zmagają się od dnia premiery tytułu na komputerach.

Jednym z bardziej wyrazistych problemów stało się „obżarstwo” Arthura Morgana – głównego bohatera gry. Zauważono, że na sprzęcie posiadającym dużą moc obliczeniową (tj. zdolnym generować więcej klatek na sekundę płynności animacji) rdzenie reprezentujące zdrowie, kondycję oraz „zabójczy instynkt” zużywają się znacznie szybciej. Nowy patch ma rozwiązać ten problem (który – notabene – dotykał nie tylko naszego kowboja; w grze szybciej płynął też czas czy zmieniała się pogoda).

Przygotowano także rozwiązanie dla graczy posiadających 4- i 6-rdzeniowe procesory oraz karty graficzne od firmy Nvidia, u których występowały problemy z płynnością grafiki. W tym przypadku oprócz patcha do gry należy wgrać sterownik GeForce Hotfix w wersji 441.34. Poza tym aktualizacja ma m.in. zapobiec losowemu zawieszaniu się programu. Reasumując, wydaje się, że twórcy zaadresowali większość najbardziej uciążliwych problemów zgłaszanych przez graczy. Niestety, mimo to nadal nie brakuje doniesień o błędach ze strony użytkowników, również tych dotyczących samego uruchomienia gry.

Źródło:
"MH" - GRY-OnLine


Klemens
2019-11-20 12:49:46